Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Ας γνωριστούμε

    Πάνε ακριβώς δύο χρόνια  από το καλοκαίρι του 2011, που έχοντας απεριόριστο χρόνο στη διάθεση μου, θέλησα να ασχοληθώ με τις μέλισσες, χωρίς μέχρι σήμερα να μπορώ να θυμηθώ τι ήταν αυτό που με οδήγησε να επιλέξω το συγκεκριμένο " εξωτικό" αντικείμενο.
Μοιράστηκα λοιπόν την "ιδέα" μου, και περισσότερο την ανασφάλεια μου, με έναν καλό φίλο που του άρεσε, και έτσι από κοινού αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε ή καλύτερα να προκαλέσουμε την τύχη μας συμμετέχοντας στα σχετικά σεμινάρια του Ι.Γ.Ε.
Σήμερα, μπορώ να πω ότι από την ενασχόληση μου αυτή έχω κερδίσει πολύ περισσότερα από όσα "πεζά"  αρχικά επεδίωκα, έχοντας κατασταλάξει σε ένα πρωταρχικό συμπέρασμα: η μελισσοκομία είναι μια τέχνη παρατήρησης και, όσον αφορά το πρόσωπο μου, καταγραφής και διόρθωσης των λαθών που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στο μελίσσι (γιατί υπάρχουν και όλα τα άλλα  "λάθη" που μας κάνουν να χαιρόμαστε για την εφαρμογή τους…)
Σε αυτά θα αναφερθώ διεξοδικά έχοντας την ελπίδα ότι με αυτό τον τρόπο θα φανώ ελάχιστα χρήσιμος αλλά και  θα τύχω της γνωριμίας ανθρώπων που έχουν παρόμοια προσέγγιση με τον γράφοντα στην εξάσκηση αυτής της τέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου